Telefon: +36 20/669-7223
info@dabasuh.hu

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
(hatályos 2023. november 27. napjától)

Bevezető rendelkezések

(A)    Jelen Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) vonatkoznak a Delfin Ultrahang Egészségügyi Szolgáltató Kft. (székhely: 1039 Budapest, Pünkösdfürdő u. 48/B. fsz.)  („Szolgáltató”) és a Szolgáltatónál Szolgáltatást igénybe vevő Páciensek részére teljesített egészségügyi Szolgáltatásokra.

(B)    A Szolgáltató a Páciensek részére, a Pácienssel kapcsolatos jogviszony alapján ultrahang diagnosztikai szolgáltatást nyújt:

(C)    A Szolgáltató úgy nyilatkozik, hogy a Szolgáltatások nyújtásához szükséges szakmai, hatósági, működési engedélyekkel, feltételekkel, a tevékenysége folytatásához kapcsolódóan felelősségbiztosítási szerződéssel rendelkezik, amely az érdekkörében eljárókra is kiterjed. 


Fogalom meghatározások:

Szolgáltató: a Delfin Ultrahang Egészségügyi Szolgáltató Kft. (székhely: 1039 Budapest, Pünkösdfürdő u. 48/B. fsz.).

Dabas Ultrahang: jelenti a Szolgáltató által a Szolgáltatások nyújtása céljából fenntartott és üzemeltetett létesítményeket. 

Páciens: a Szolgáltatás megrendelésére vonatkozó nyilatkozatban megnevezett egészségügyi Szolgáltatást igénybe vevő személy.

Szolgáltatás(ok): Ultrahang diagnosztikai Szolgáltatásokat.

Fél vagy Felek: Szolgáltató és Páciens


Az ellátás folyamata

1.    Általános Információk:

Nyitvatartás:

2371 Dabas, Wesselényi u. 52.
1039 Budapest, Pünkösdfürdő u. 48/B. 

Bejelentkezés alapján.

Elérhetőségek:

telefon: +36206697223
e-mail: info@dabasultrahang.hu
honlap: www.dabasultrahang.hu


2.    Időpont-egyeztetés telefonon, e-mailen vagy a honlapon történő bejelentkezéssel lehetséges. Az időpont-foglalás a Szolgáltató szóbeli, vagy írásbeli visszaigazolásával válik érvényessé.

3.    A Páciensnek az ellátásra előzetesen be kell jelentkeznie. Bejelentkezéskor meg kell adnia nevét, e-mail címét és telefonszámát, illetve röviden az időpont kérés okát. Abban az esetben, ha a Páciens az előre foglalt időpontot az ellátás tervezett időpontját legalább 24 órával megelőzően nyitvatartási időben nem mondja le, és az előre foglalt időpontban sem jelenik meg, a Szolgáltató a kezelés díjat jogosult felszámítani és kiszámlázni, amely összeget a Páciens köteles készpénzben vagy átutalással megfizetni.

4.    A Szolgáltató az időpontfoglalást követően csatolt dokumentumként megküldi a Páciens részére a hatályos ÁSZF-et, vagy az ÁSZF elérésére szolgáló linket küldi meg. A Páciens az ÁSZF-et a www.dabasultrahang.hu weboldalon is megismerheti.  

5.    A Páciensnek a Szolgáltatás megrendelése során, illetőleg a Szolgáltatás igénybevételekor nyilatkoznia kell személyi adatairól, illetőleg azok esetleges változásáról, és az általa igénybe venni kívánt egészségügyi Szolgáltatás szempontjából lényeges orvosi adatairól (kórelőzményéről). Bármelyik nyilatkozattételi kötelezettség, illetőleg a személyazonosság igazolásának a megtagadása esetén a Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás nyújtását visszautasítani és megtagadni, és a Szolgáltatási szerződéstől elállni.

6.    A Szolgáltatás nyújtása az erre kijelölt és felkészített rendelőben/kezelőben történik. A Páciens és esetleges kísérői kötelesek az ellátások Szolgáltatásának a rendjét betartani. 

7.    A Szolgáltató az első személyes vizsgálatot követően a Páciens kérésére, a Páciens igényei, illetőleg egészségi állapota alapján kezelési tervet készít, amely tartalmazza az elvégezni javasolt Szolgáltatások megnevezését és díját. A Szolgáltató tájékoztatja a Pácienst a javasolt Szolgáltatások menetéről, lehetséges kockázatairól és szövődményeiről. A tájékoztatás – bonyolultságától és terjedelmétől függően – elhangozhat szóbeli tájékoztatásként vagy írásban is közölhető. Amennyiben a tájékoztatás írásban történik, a Páciens köteles aláírásával a tájékoztatásban foglaltak elfogadását megerősíteni. Amennyiben a kezelést a Szolgáltató a szóbeli közlését követően azonnal megkezdi, azt úgy kell tekinteni, hogy a tájékoztatást a Páciens jóváhagyta és elfogadta. A tájékoztatásban javasolt Szolgáltatástól a Szolgáltató a Páciens egészségügyi állapota által indokolt esetben és mértékben jogosult önállóan – előzetes beleegyezés nélkül is - eltérni, azonban ebben az esetben is köteles a Pácienst utólag az eltérés okáról és mértékéről tájékoztatni.

A Szolgáltatás ellenértéke, fizetési feltételek

8.    A Páciens az esetenként igénybevett Szolgáltatásokért Szolgáltató részére díjat köteles fizetni. A Szolgáltatások mindenkori díjai a Szolgáltató honlapján, valamint a Dabas Ultrahang rendelőben nyomtatott formában, a hatályos díjjegyzéknek történő kifüggesztésével ismerhetők meg, illetve a Szolgáltató a recepcióján személyesen és/vagy telefonon, valamint e-mail útján tájékoztatást biztosít a Páciensek részére.

9.    A Szolgáltatások konkrét díjtételei a kezelések befejezésekor kerülnek rögzítésre, és számlázásra, abban az esetben is, ha azok egy folyamatos kezelés részét képezik. A Szolgáltatási díjat a Szolgáltató számlája ellenében elsődlegesen magyar forintban, a Szolgáltatás igénybevételekor készpénzzel vagy bankkártyával kell kiegyenlíteni a Szolgáltató pénztáránál. Szolgáltató a számlát a Szolgáltatás igénybevételét követően állítja ki.

10.    Minden olyan esetben, amikor a számla kiegyenlítése nem történik meg a Szolgáltatás időpontjában (átutalással történő fizetés, biztosító általi finanszírozás stb.), a Páciens köteles a fizetési kötelezettségének a számla szerinti fizetési határidőig eleget tenni, és a számlában megjelölt összeget maradéktalanul kiegyenlíteni. Az általa megjelölt biztosító fizetési kötelezettségért, a biztosító szerződésszerű teljesítéséért a Páciens a Szolgáltatási Szerződés aláírásával készfizető kezességet vállal. 

11.    A Páciens a Szolgáltatási díj késedelmes megfizetése esetén 7 %-os mértékű éves késedelmi kamatot köteles megfizetni a Szolgáltató részére, a késedelembe esés időpontjától a fizetési kötelezettség teljesítésének az időpontjáig számítottan. Fizetési késedelem esetén a Szolgáltató jogosult továbbá megtagadni minden további Szolgáltatás nyújtását a Páciens részére, függetlenül attól, hogy azok egy már megrendelt Szolgáltatások részét képezik-e, vagy egymástól független Szolgáltatások.

12.    Amennyiben a Páciens fizetési kötelezettségének a határidő lejártát követő 15 (tizenöt) napon belül sem tesz eleget, a Szolgáltató jogosult a már megrendelt, de még nem teljesített Szolgáltatások vonatkozásában a Szolgáltatási Szerződést azonnali hatályú rendkívüli felmondással felmondani. A Szolgáltatót a Szolgáltatási szerződés ezen okból történő felmondása esetén a Megrendelő által megrendelt Szolgáltatások megrendelés szerinti Szolgáltatási díja 50%- ának megfelelő összegű meghiúsulási kötbér illeti meg, amelyet a Páciens a Szolgáltató felmondásának a kézhezvételétől számított 8 napon belül, egy összegben, átutalással köteles megfizetni.

13.    A Szolgáltató a mindenkori Szolgáltatási díjait jogosult egyoldalúan módosítani. Szolgáltató a díjmódosítás tényét és a hatályos díjjegyzéket – a módosítás hatályba lépését legalább 15 (tizenöt) nappal megelőzően - a honlapján köteles közzétenni, valamint a rendelőben nyomtatott formában a betegváróban kifüggeszteni. 

Adatvédelem, tájékoztatás, titoktartás

14.    A Szolgáltató adatvédelmi szabályzattal rendelkezik, amely megtekinthető a Szolgáltató honlapján, illetve a Dabas Ultrahang rendelőben.

Felelősség

15.    A Szolgáltató kizárja felelősségét azokért a károkért, amelynek bekövetkezése annak eredménye vagy azzal áll összefüggésben, hogy a Páciens a kezelést megelőzően valamely, az egészségügyi állapotával összefüggő vagy azt leíró tényt elhallgatott vagy tévesen közölt.

Vegyes rendelkezések

16.    A Páciens a Szolgáltatási Szerződés, illetőleg a Szolgáltatásra vonatkozó megrendelés aláírásával elismeri, hogy jelen ÁSZF rendelkezéseit a szerződéskötést megelőzően megismerte, áttanulmányozta, rendelkezéseit megértette, és azokat magára nézve kötelezőnek fogadja el.